16 Ocak 2018 Salı

İşte Yeni Bir Blog !!!

 

        Merhaba dostlar ! İşte karşınızda yeni bir blog. Bu blog genel olarak anime , manga , film , Harru Potter , yabancı dizi , Kore dizisi ( gerçi Kore de yabancı ama :D) üzerine kurulu olan tavsiye ve yorum bloğudur. Kurucunun kendi fikirlerini daha fazla ifade etmezle çatlayacağını düşünmesi ile doğmuştur. Önce biraz bu bloğun annesinden sözle edelim ^^
             

           Öncelikle niçin adım Anaguma? Anaguma japonca bir kelimedir. Japonca anlamı porsuk demektir. İsmimi japonca seçmemin nedeni tahmin edersiniz ki anime ve mangalara olan sevgim. Peki neden porsuk? Çünkü ben bir Harry Potter hayranıyım ve Harry Potter'ın orijinal sayfasında testlerimi çözüp hem hangi binadan olduğumu hem de hangi patronusa sahip olduğumu biliyorum. Ben bir Hufflepuff'ım ve patronusum porsuk ( evet ben gerçekten Helga Hufflupuff'ım :D) şimdik Hufflepuff'a ön yargı ile yaklaşan bir çok kişi vardır diye tahmin ediyorum ama Harry Potter hakkında şimdilik daha fazla konuşmayacağım. O sonraki zamanlara kalsın ^^
               

       Onun dışında şunu bilin ki ben öyle ''anime çizgi film değildir bi kere tmm mı ss.s.?'' insanlarından değilim güzel anime de var kötü animede. Çocuklar için olanlar da var olmayanlar da ama onu da başka zaman konuluruz. 
      Ben etrafta çok fazla kaba ve düşüncesizce yorum görmeye başladım. Bu da canımı biraz sıktı. Ben herkesin fikrinin kendine olduğunu ve kimsenin kimseye karışmaması gerektiğine inanırım. ''O zaman niçin yorum sitesi açtın?'' diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Belki başkasının düşüncelerini duymak isteyen insanlar vardır , onlara kendi düşüncelerimi nazik bir dille anlatmak ve aradıklarına ulaşmalarını sağlamak istiyorum. Ayrıca yazı yazmayı da seviyorum. 
       Bu yazıyı sizlere küçük çaplı bir bilgi varmak amacı ile yazdım. Okuduğunuz için teşekkür ederim ve ilk yazıda görüşmek üzere ^-^












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder